دلتنگ توام برگرد


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دلتنگ توام اما این حسو نمیگیری

ای حادثه ساز من از چی مگه دلگیری

دلتنگ توام برگرد رویای شبای من

میمیره دلم بی تو کاش بودی به جای من

هر شب توی رویاهام عطر تورو کم دارم

تنهام ولی دستامو توی دستی نمی ذارم...

دلتنگ توام جونم تنها بی تو دلخونم

این دوری واسم سخته تنهایی نمی تونم

یاد اون نگاهی که رفتی تو چشات دیدم

میشد نری از دنیام کاش اینو می پرسیدم

دل سنگی که می تونی بگی از من گریزونی

منی که پای تو سوختم واسه تو که نمی دونی

دلتنگ توام برگرد رویای شبای من میمیره دلم بی تو کاش بودی  به جای من...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 15 شهريور 1392| 22:19 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§